Mi a garancia érvényességi ideje?

A termék garanciális ideje

A legtöbb termékre magánszemélyekre 24 hónap, jogi személyekre 12 hónap garanciát vállalunk. A terméktől függően ez a kifejezés eltérő lehet.

Hogyan kell használni a távirányítót? Mi a helyzet az alkalmazással?

Ismerje meg, hogyan állíthatja be a csillár távirányítóját, és hogyan csatlakoztathatja azt a mobilalkalmazáshoz

Ahhoz, hogy a távirányítót a csillárhoz csatlakoztathassa, néhány egyszerű lépést kell követnie. Először kapcsolja ki a csillárt a kapcsolóból. Ezután kapcsolja be a csillárt, és azonnal tartsa lenyomva a beállítás gombot. Most a csillárt csatlakoztatni kell, és módosíthatja a beállításait.

Ha nincs rajta SET UP gomb, az azt jelenti, hogy ez a termék egy vezetékkel van felszerelve, amelyet kívülről el kell távolítania, ekkor a távirányítóhoz a lehető legközelebb kell közelítenie a termékhez, hogy jelet fogjon.

Óvatos a telepítés során nem szabad az érzékelőre hatni, mert az befolyásolja a távirányító megfelelő működését. Ebben az esetben a terméket szervizbe kell küldeni.

Milyen feltételeknek kell megfelelni a kedvezmény igénybevételéhez?

Minimális feltételek az engedménytárgyaláshoz

A kedvezmény igénybevételének többféle módja van, de a legnépszerűbb a közvetlen egyeztetés az ügyfélkapcsolati szolgáltatás igénybevételével. Így ahhoz, hogy személyre szabott ajánlatot tudjon tárgyalni, az alábbi összesített követelményeknek kell megfelelnie:

1. Rendelésének összértéke legalább 308 000 Ft

2. A termékek nem lehetnek már meglévő kampányban

Most már nincs más hátra, mint felvenni velünk a kapcsolatot az egyeztetés érdekében.

Hogyan regisztrálhatok visszaküldési kérelmet?

Visszaküldési kérelem

A visszaküldési kérelmeket az oldalon lehet regisztrálni: Már létrehozott felhasználói fiókkal kell rendelkeznie. A MEGRENDELÉSEK rovatban megtekintheti a rendeléseket, a jobb oldalon pedig a VISSZATÉRÉS opció. Ki kell választania a visszaküldendő termékeket, meg kell említenie a visszaküldés okát, de azt is, hogy milyen eljárást kíván végrehajtani. A mellékletben fotókat, de dokumentumokat is felvehet. Miután megvizsgáltuk kérelmét, jóváhagyjuk azt. Ezt követően a futár felveszi Önnel a kapcsolatot a termék átvétele érdekében.A visszaküldés részleteit korábban már említette. Figyelem: A visszaküldést a contact@alessandrodesign.hu email címen kérheti

Ha kiég a LED szalag, ki tudjuk cserélni otthon?

Hibás alkatrészek cseréje

A legtöbb alkatrészt otthon is kicserélheti, de javasoljuk, hogy az elektromos alkatrészhez forduljon hozzánk, vagy vegye igénybe egy felhatalmazott villanyszerelő szolgáltatásait. Így elkerülheti a kockázatokat és a garancia elvesztését.

A jótállási idő lejárta után küldhetünk terméket az Alessandro Design szervizbe? Milyen költségekkel jár?

A termék garancián kívüli szervizre küldése, a termék küldésének módja és költségei

Kérheti tőlünk a termék átvételét és később elküldjük a szervizbe. A megállapítást követően a javítási költséghez kapcsolódó összeget állapítunk meg terméktől, hibától stb.