
Visszatérés Alessandro Design: Mit kell tudnia
Share
1. A visszatérés határideje
A visszatérési házirend meghatározza azt a kifejezést, amelyben visszaadhat egy terméket. Általában ez a kifejezés a megrendelés fogadásakor 14 és 30 nap között változik. Fontos, hogy olvassa el ezeket az információkat, hogy megbizonyosodjon arról, hogy összhangban áll -e az online áruház követelményeivel.
Üzlet Alessandro Design Lehetőséget kínál az ügyfeleknek, hogy a vásárlástól számított 30 napon belül visszatérjenek egy terméknek, így támogatni kell a vevőket.
Hogyan adhat vissza egy terméket online vásárolt terméket a boltunkból?
-
Adja meg nekünk a hírt: Vagy adjon nekünk egy telefont, vagy írjon nekünk az e -mail címen, vagy közvetlenül a webhelyen említett telefonszámok könyvén, hogy kérje a termék visszatérését.
-
Csomagolja be a terméket úgy, hogy elérje minket: Vagy használja a dobozt, amelyben jött, vagy csomagolja be egy másik dobozba, amely lehetővé teszi a termék visszaállítását a raktárban. Ezért jó, ha óvatosan kicsomagoljuk a terméket, és megtartjuk azt a csomagot, amelyben eljött, amíg meg nem győződjön meg arról, hogy a kívánt termék. Noha ideális lenne az amblinát legalább a garancia lejárni: soha nem ismert, a jó őr átadja a rossz veszélyt, a közmondást :)!
-
A többivel foglalkozunk, felkérjük a Courier Company -t, hogy készítse el a terméket az Ön által a visszatérési kérelemben megadott címből. Általában a Courier Company alkalmazottja a kérelemtől számított 24 órán belül eléri Önt. A termék felvetésétől kezdve, amint visszatér hozzánk a raktárban, visszaadjuk a pénzt a visszatérési kérelemben megadott számlára.
Összegzés: Kérje meg a visszatérítést telefonon, vagy e -mailben, vagy WhatsApp -on. Csomagolja be a megfelelő terméket. Várja meg, amíg eljön a futár. A pénz a legrövidebb idő alatt megadott számlát adja meg!
2. A visszaküldött termék állapota
Általában a terméket ugyanabban az állapotban kell visszaadni, amelyben kiszállították - új és fel nem használt, minden eredeti címkével és csomagolással. A visszatérési politika tartalmazhat specifikációkat a termék állapotáról, valamint a visszatéréshez szükséges kiegészítők vagy ajándékokról. Bármilyen aggodalomra adhatunk támogatási csoportunkat, ezért ne habozzon feltenni a kérdéseket, hogy tisztázza az aggályokat :)
ÓVATOS! Ha több azonos típusú terméket rendelött, ne vonja el mindegyiket, ha az első nem tetszik, vagy nem felel meg az Ön igényeinek és/vagy elvárásainak! Mivel megengedett, hogy egyetlen lezárt terméket adjon vissza, abban a helyzetben, amikor több azonos típusú terméket megrendeltek.
3. A szállítási költségek
A visszatérési politika másik fontos szempontja, aki támogatja a szállítási költségeket. Bizonyos esetekben az online áruház visszatérítési költségeket fizethet, másokban a vevő viselheti őket. Általában a romániai törvény arra kötelezi az eladót, hogy fizesse meg a visszatérítési költségeket, feltéve, hogy a hozamra a vásárlástól számított 14 napon belül kerül sor.
Mivel értékeljük ügyfeleinket, 30 napos költség nélkül bővítettük a visszatérési időszakot!
4- Kivételek
Bizonyos esetekben bizonyos termékek, például a személyre szabott vagy a személyes higiénia, valószínűleg nem jogosultak visszatérésre. A visszatérési politika tartalmazhat információkat arról is, hogy miként kezelhetik azokat a termékeket, amelyeket nem szállítottak, vagy azokat rosszul kézbesítették. Ezért tanácsoljuk Önnek, hogy minden online vásárlás előtt nézd meg az online áruház visszatérési politikáját, ahol vásárolni szeretne.
Ami a visszatérési jogot illeti, az Alessandro Design már egy lépéssel tovább van, mint amennyire jogilag kötelesek lennének - és biztosíthatjuk, hogy megtalálja az összes megértést! Mert azt akarjuk, hogy minden ügyfél reményteljes barátja legyen, aki gyakorlatilag és mind gyakorlatilag, mind bemutatóteremA mi!
-
Level nélküli termékek Alessandro Design
Bár minden csendet adunk az egyes ügyfelekhez képest, néha hibák történhetnek. Tehát, ha egy sajnálatos hiba miatt az Alessandro Design Shop -ban megrendelt termék nem ér el Önt, vagy egy teljesen más terméket, ne pánikoljon! Így lehet megoldani néhány egyszerű lépésben ez a kellemetlen helyzet:
-
Az online boltban megrendelt Alessandro tervező termékek általában a megrendelés benyújtásától számított 48 órán belül elérik az ügyfelet. A kivételek az év nagyon forgalmas periódusai - december fekete péntek, húsvéti esték -, amikor a szállítási idő növekedhet a zsúfolt futárszolgáltatások hatásaként.
-
Tehát, ha 48 órán belül egy termék nem ért el, vagy a megrendelés hiányos lett:
-Azoljon minket, vagy írjon nekünk a WhatsApp-on vagy az e-mailben-névre és telefonszámra lesz szüksége a rendszerben.
- Gyorsan ellenőrizhetjük a raktárban a helyzetet, majd visszatérhetünk Önnek, és tájékoztathatjuk Önt a megrendelés állapotáról - ha késik, vagy a termék/termékek hiányában vagy tévesen küldve. Az értesítéstől számított 24 órán belül, általában az ajtóban hiányoznak a termékek.
Végül szeretnénk emlékeztetni Önöket, hogy az ügyfélnek joga van, hogy 14 napon belül kérje egy termék visszatérését, de mi az Alessandro Design ezt a kifejezést a vásárlástól számított 30 napra meghosszabbítottuk!
Ne pánikoljon, ha egy termék hiányzik a csomagból - a hibánk nagyon alacsony, de nem nulla - még mindig emberek vagyunk, és mint ilyenek, rosszul fordulhatunk. Adja meg nekünk a hírt, és győződjön meg arról, hogy veled vagyunk!