Retur Alessandro Design: Ce Ar Trebui Să Știți

Visszatérés Alessandro Design: Mit kell tudnia

1. A visszatérés határideje

 

A visszatérési házirend meghatározza azt a kifejezést, amelyben visszaadhat egy terméket. Általában ez a kifejezés a megrendelés fogadásakor 14 és 30 nap között változik. Fontos, hogy olvassa el ezeket az információkat, hogy megbizonyosodjon arról, hogy összhangban áll -e az online áruház követelményeivel.

Üzlet Alessandro Design Lehetőséget kínál az ügyfeleknek, hogy a vásárlástól számított 30 napon belül visszatérjenek egy terméknek, így támogatni kell a vevőket.

 

Hogyan adhat vissza egy terméket online vásárolt terméket a boltunkból?

  1. Adja meg nekünk a hírt: Vagy adjon nekünk egy telefont, vagy írjon nekünk az e -mail címen, vagy közvetlenül a webhelyen említett telefonszámok könyvén, hogy kérje a termék visszatérését.

  2. Csomagolja be a terméket úgy, hogy elérje minket: Vagy használja a dobozt, amelyben jött, vagy csomagolja be egy másik dobozba, amely lehetővé teszi a termék visszaállítását a raktárban. Ezért jó, ha óvatosan kicsomagoljuk a terméket, és megtartjuk azt a csomagot, amelyben eljött, amíg meg nem győződjön meg arról, hogy a kívánt termék. Noha ideális lenne az amblinát legalább a garancia lejárni: soha nem ismert, a jó őr átadja a rossz veszélyt, a közmondást :)!

  3. A többivel foglalkozunk, felkérjük a Courier Company -t, hogy készítse el a terméket az Ön által a visszatérési kérelemben megadott címből. Általában a Courier Company alkalmazottja a kérelemtől számított 24 órán belül eléri Önt. A termék felvetésétől kezdve, amint visszatér hozzánk a raktárban, visszaadjuk a pénzt a visszatérési kérelemben megadott számlára.

Összegzés: Kérje meg a visszatérítést telefonon, vagy e -mailben, vagy WhatsApp -on. Csomagolja be a megfelelő terméket. Várja meg, amíg eljön a futár. A pénz a legrövidebb idő alatt megadott számlát adja meg!

 

2. A visszaküldött termék állapota

 

Általában a terméket ugyanabban az állapotban kell visszaadni, amelyben kiszállították - új és fel nem használt, minden eredeti címkével és csomagolással. A visszatérési politika tartalmazhat specifikációkat a termék állapotáról, valamint a visszatéréshez szükséges kiegészítők vagy ajándékokról. Bármilyen aggodalomra adhatunk támogatási csoportunkat, ezért ne habozzon feltenni a kérdéseket, hogy tisztázza az aggályokat :)

ÓVATOS! Ha több azonos típusú terméket rendelött, ne vonja el mindegyiket, ha az első nem tetszik, vagy nem felel meg az Ön igényeinek és/vagy elvárásainak! Mivel megengedett, hogy egyetlen lezárt terméket adjon vissza, abban a helyzetben, amikor több azonos típusú terméket megrendeltek.

 

 

3. A szállítási költségek

 

A visszatérési politika másik fontos szempontja, aki támogatja a szállítási költségeket. Bizonyos esetekben az online áruház visszatérítési költségeket fizethet, másokban a vevő viselheti őket. Általában a romániai törvény arra kötelezi az eladót, hogy fizesse meg a visszatérítési költségeket, feltéve, hogy a hozamra a vásárlástól számított 14 napon belül kerül sor.

Mivel értékeljük ügyfeleinket, 30 napos költség nélkül bővítettük a visszatérési időszakot!

 

 

4- Kivételek

 

Bizonyos esetekben bizonyos termékek, például a személyre szabott vagy a személyes higiénia, valószínűleg nem jogosultak visszatérésre. A visszatérési politika tartalmazhat információkat arról is, hogy miként kezelhetik azokat a termékeket, amelyeket nem szállítottak, vagy azokat rosszul kézbesítették. Ezért tanácsoljuk Önnek, hogy minden online vásárlás előtt nézd meg az online áruház visszatérési politikáját, ahol vásárolni szeretne.

Ami a visszatérési jogot illeti, az Alessandro Design már egy lépéssel tovább van, mint amennyire jogilag kötelesek lennének - és biztosíthatjuk, hogy megtalálja az összes megértést! Mert azt akarjuk, hogy minden ügyfél reményteljes barátja legyen, aki gyakorlatilag és mind gyakorlatilag, mind bemutatóteremA mi!

 

  1. Level nélküli termékek Alessandro Design

 

Bár minden csendet adunk az egyes ügyfelekhez képest, néha hibák történhetnek. Tehát, ha egy sajnálatos hiba miatt az Alessandro Design Shop -ban megrendelt termék nem ér el Önt, vagy egy teljesen más terméket, ne pánikoljon! Így lehet megoldani néhány egyszerű lépésben ez a kellemetlen helyzet:

  1. Az online boltban megrendelt Alessandro tervező termékek általában a megrendelés benyújtásától számított 48 órán belül elérik az ügyfelet. A kivételek az év nagyon forgalmas periódusai - december fekete péntek, húsvéti esték -, amikor a szállítási idő növekedhet a zsúfolt futárszolgáltatások hatásaként.

  2. Tehát, ha 48 órán belül egy termék nem ért el, vagy a megrendelés hiányos lett:

-Azoljon minket, vagy írjon nekünk a WhatsApp-on vagy az e-mailben-névre és telefonszámra lesz szüksége a rendszerben.

- Gyorsan ellenőrizhetjük a raktárban a helyzetet, majd visszatérhetünk Önnek, és tájékoztathatjuk Önt a megrendelés állapotáról - ha késik, vagy a termék/termékek hiányában vagy tévesen küldve. Az értesítéstől számított 24 órán belül, általában az ajtóban hiányoznak a termékek.

 

Végül szeretnénk emlékeztetni Önöket, hogy az ügyfélnek joga van, hogy 14 napon belül kérje egy termék visszatérését, de mi az Alessandro Design ezt a kifejezést a vásárlástól számított 30 napra meghosszabbítottuk!

Ne pánikoljon, ha egy termék hiányzik a csomagból - a hibánk nagyon alacsony, de nem nulla - még mindig emberek vagyunk, és mint ilyenek, rosszul fordulhatunk. Adja meg nekünk a hírt, és győződjön meg arról, hogy veled vagyunk!

 

 

Vissza a blogba