
Garantálja az általános fogalmakat
Share
Útmutató az online áruházunkból vásárolt termékek garanciájához
Örülünk, hogy úgy döntött, hogy termékeket vásárol az online áruházunkból, és szeretnénk biztosítani, hogy kellemes és aggodalomra ad okot. Ebben a támogatási cikkben megvitatjuk a megvásárolt termékek garanciális időszakát és azt, hogy mit kell tenni, ha problémái vagy kudarcai vannak.
Garancia -időszak:
Az online áruházunkból vásárolt minden termékhez egy adott jótállási időtartam van, amely a terméktípustól és a gyártótól függően változhat. A termék garanciájának pontos időtartamának ellenőrzéséhez kérjük, olvassa el a termékhez mellékelt dokumentációt, vagy fér hozzá a Garancia Információs oldalunkhoz.
A világító testületek, az egészségügyi akkumulátorok és az elektronikus termékek 24 hónapos garanciával rendelkeznek a természetes személyek számára, 12 hónap a jogi személyek számára és 12 hónap mindkét kategóriában, ha a termékeket (lassított) áruk használják.
Mit fedez a garancia:
A garancia általában a gyártási hibákra és a termék nem megfelelő működésére vonatkozik normál felhasználási körülmények között. Ez magában foglalja az ingyenes javításokat vagy a termék cseréjét, ha kiderül, hogy hibái vannak, vagy nem működik a termékleírásban meghatározottak szerint.
Ha küld egy terméket, és nincs hibája, azaz funkcionális, díjat számítanak fel, ez fedezi a szállítás költségeit.
Hogyan lehet részesülni a garanciából:
Olvassa el a cikket, hogyan küldök egy terméket garancia alatt!