
Garantálási feltételek
Share
A garanciát olyan minőségbiztosítási időszak képviseli, amelyet a gyártó garantál a vevőnek. A garancia során, ha a vásárolt termék hibái vannak, akkor a helyszínen javítják, és ha a javítás nem lehetséges, akkor a terméket egy másikra cserélik, a vevő nem kénytelen további összeget fizetni.
A termék garantálását a gyártó hozta létre, mivel ez a legjobban ismeri azokat az anyagokat, amelyekből az adott terméket készítették. Általában minden garancia lefedi a termék minőségét, de a szükséges munkaerőt a meghibásodás esetén is.
A termék garantálása lehet technikai, más néven kereskedelmi vagy megfelelési garancia.
A műszaki garancia szerint az időtartamot a gyártó határozza meg, és tartalmazhatja a gyártó saját körülményeit. Miután az ügyfelek elfogadták, a garancia szerződésré válik, és a kereskedő már nem lehet megújítani.
Az eladó által a hatályos törvények szerint az eladó által a megfelelés garantálását legfeljebb két év lehet. Ebben a garanciában az eladó biztosítja a vevőnek, hogy az eladott termék összhangban áll a specifikációkkal, amelyeket elkötelezett az eladása mellett.
PF és PJ garancia
A PF (természetes személyek) esetében a termék garantálása két év, míg a PJ (jogi személyek) esetében a garancia csak egy év.
Hogyan adjuk meg a garanciát
A termék garantálása kötelező, az adóbevétel és a garanciavállalási igazolás alapján. A tanúsítványban a következő termékadatok szerepelnek:
-A termék azonosításának elemei;
-A használat használatának használatát;
-A garancia kifejezés;
- A garancia-karbantartás, javítás, csere és azok megvalósításának biztosítékának módjai, beleértve az eladó nevét és címét, valamint a speciális szolgáltató egység nevét.
Ebben a tanúsítványban különféle megemlítések vannak a törvény által biztosított fogyasztó jogairól is, és igazolja, hogy ezeket a jogokat nem befolyásolja az adott garancia.