Modificare detalii AWB

Az AWB részleteinek megváltoztatása

Hogyan változtathatjuk meg a szállítási adatokat a boltunkban a megrendelés elhelyezése után

Időnként érdemes megváltoztatni az online áruházunkba beillesztett megrendelés kézbesítési adatait, miután a már befejeződött és az AWB -t kiadták. Ebben a cikkben végigvezetjük Önt a változás végrehajtásához szükséges lépéseket. 

1.

Ha a megrendelés befejezése után meg akarja változtatni a kézbesítési adatokat, hívja az ügyfélszolgálati szolgáltatásunkat. A kapcsolattartási szám 0215557252. Egy ügynök segít a szükséges változtatások végrehajtásában. Győződjön meg arról, hogy a megrendelés -azonosítási információk kéznél vannak, például a megrendelés száma és a megrendelés konkrét részletei.

2. Biztosítsa a módosításhoz szükséges információkat:

Kommunikáljon a segítségnyújtó ügynökkel, és adja meg a kézbesítési adatok megváltoztatásának pontos részleteit. Ügyeljen arra, hogy megadja az összes helyes és teljes információt, például az új kézbesítési címet, a kedvezményezett nevét, a várost, az irányítószámot és az egyéb releváns részleteket.

3. Erősítse meg a változtatásokat és frissítse:

Miután megadta a változáshoz szükséges információkat, a segítségnyújtó megerősíti a változásokat. Ügyeljen arra, hogy gondosan ellenőrizze az összes részletet, hogy megbizonyosodjon arról, hogy helyesek -e. Miután elégedett volt a javasolt változtatásokkal, az ügynök e -mailben küld egy kérést a DPD -nek.

 
Vissza a blogba